Vinderannonce Når du har preppet til den forkerte krise
NOAH har vundet en helsides annonce i Ud & Se og Samvirke
I slutningen af 2024 afholdte mediehuset Piccolo Media Group, der blandt andet udgiver Ud & Se og Samvirke, en konkurrence til PICCOLO PRISEN for “den bedste og mest kreative udnyttelse af printmediet”.
Præmien? De 12 finalister får en helsides annonce i henholdsvis Ud & Se og Samvirke - og den endelige vinder får annoncer for over en halv million kroner. Det kunne vi ikke sige nej til i NOAH. Så vi lavede en annonce - og nu er vi sgu kommet i finalen. Du kan se vores annonce og de andre finalister her.
Og vores er den bedste. For mens de fleste annoncer stadig handler om at sælge noget, selvom klimakrisen kradser, så handler vores annonce om at gøre noget!
Vi kan nemlig ikke løse de kriser, vi står overfor, hvis vi hver især kun kerer os om vores egen lille boble. Der er behov for kollektiv handling, og jo før, jo bedre. Miljøbevægelsen NOAH har siden 1969 sat en ære i at stoppe den gode stemning til forbrugsfesten.
Det er den arv, vi her bygger videre på.